شهرستان کهگیلویه؛
سیدعادل رهبریان اظهار داشت: با حضور حجت‌الاسلام آذری‌نژاد از روحانیون فعال و مردمی شهرستان قصه‌گویی برای کودکان، بیان مسایل شرعی برای خانواده‌ها،نقاشی و مسابقات ورزشی به اجرا درآمد.
کد خبر: ۶۶۸۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۴ 16 October 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، اردوی جهادی جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه در روستای رودریش از توابع بخش دیشموک برگزار شد.

در این اردوی ۲ روزه خدمات فرهنگی، ورزشی و عمرانی به جامعه هدف ارائه شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل آذری‌نژاد معروف به روحانی قصه‌گو با عضویت در جمعیت هلال‌احمر شهرستان در این اردوی جهادی شرکت داشت.

این روحانی جوان که حضورش در روستاهای دورافتاده و قصه‌خوانی در بین کودکان تیتر رسانه‌های داخلی و خارجی شده است، ضمن عضویت در جمعیت هلال‌احمر با جذب کمک‌های خیرین به روستای رودریش کمک کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر کهگیلویه در حاشیه برگزاری اردوی جهادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ادامه برنامه‌های جمعیت هلال‌احمر در سفر به مناطق محروم این بار در قالب اردوی جهادی به یکی از روستاهای دورافتاده شهرستان سفر داشتیم.

سید عادل رهبریان تصریح کرد: در این برنامه، کارهای عمرانی از قبیل رنگ‌آمیزی و تعمیر یک باب مدرسه سه کلاسه و ساخت سرویس بهداشتی انجام گرفت.

رهبریان ابراز داشت: با حضور حجت‌الاسلام آذری‌نژاد از روحانیون فعال و مردمی شهرستان قصه‌گویی برای کودکان، بیان مسایل شرعی برای خانواده‌ها، نقاشی و مسابقات ورزشی به اجرا درآمد.

رهبریان با اشاره به حضور حجت‌الاسلام آذری‌نژاد و اینکه حضور ایشان به کاروان هلال رنگ و بوی جدیدی داد، عنوان کرد: در این کاروان مبلغ ۷۰ میلیون ریال با رایزنی حجت‌الاسلام آذری‌نژاد از طریق خیرین تأمین شد.

وی با اشاره به حمایت‌های مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان از کاروان‌های کهگیلویه عنوان کرد: به گفته آقای جهانبین همه شعب جمعیت هلال‌احمر جهت انجام کاروان‌هایی که هزینه‌های آن به کمک خیرین تأمین شود تشویق می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار